Select your language

Contacteer ons: +32 11 78 17 11 - info@crabbe.be  ico.facebook  ico.youtube 

Onze klanten aan het woord!

Om onze slogan 'Meer dan 70 jaar kwaliteit én tevreden klanten" extra kracht bij te zetten, laten we hier onze klanten zelf aan het woord. Zij vertellen over de verloop van de werken, vanaf het eerste contact tot en met de oplevering van de werf.

Vraag een gratis dakanalyse!

“Ze komen elke dag langs op de werf.”

Freddy Janssens heeft een professioneel leven als zelfstandige achter de rug. Hij was zaakvoerder van een garage langs de drukke weg tussen Tienen en Sint-Truiden, in Linter. De bedrijfshal is niet meer in gebruik, het appartement op de verdieping is wel bewoond. De heer Janssens besloot om de gevel en het dak te laten isoleren en renoveren.

 “Vroeger was de gevel geverfd. Ik deed dat zelf, maar dat kan ik nu niet meer. Daarom heb ik ervoor gekozen om er sandwichpanelen tegen te laten plaatsen. Op die manier heb ik er geen werk meer aan. Bovendien zijn de panelen voorzien van 10cm isolatie. Ook het dak is volledig geïsoleerd en voorzien van een nieuwe dakdichting.

Dakwerken Crabbé is hier in de buurt gevestigd. Ik kende hen ook al omdat ze een jaar of 6 geleden bij mijn zoon dakwerken gedaan hebben. Daar had ik gezien dat het allemaal goed gedaan was én dat de prijs OK was. Toen ik besliste om mijn pand te laten renoveren, heb ik Jo Van Gossum gebeld. Hij kwam langs om te bekijken wat er moest uitgevoerd worden en hij heeft een offerte gemaakt. Ik had op voorhand wel een idee van de kostprijs en dat bleek overeen te komen met de offerte. Eerlijk gezegd heb ik geen andere dakwerker meer aangesproken, omdat ik er vertrouwen in had.

Ik wist op voorhand dat ik een tijdje zou moeten wachten voordat de werken uitgevoerd konden worden, maar dat was geen probleem voor mij. Ik ben ‘gene moeilijke’!

Daar waar het dak beschadigd was, zorgden ze voor een voorlopige oplossing, zodat de schade niet groter kon worden. Uiteindelijk is er wel een jaar overgegaan tot de renovatiewerken van start zijn kunnen gaan. Daar zit Corona natuurlijk voor veel tussen. Dat heeft voor extra achterstand gezorgd, dat weten we allemaal. Ik heb dat vroeger in mijn garage ook meegemaakt. Als het winter werd, kwamen er soms 5 of 6 ongevalwagens per dag binnen. Maar je kan ze toch maar één voor één herstellen.

Eens de werken aan de gang waren, is Jo elke dag langsgekomen op de werf. Hij kwam niet alleen controleren, maar hij heeft me ook altijd goed uitgelegd waar ze mee bezig waren. In totaal zijn ze een 2-tal weken bezig geweest. Eén ploeg voor de gevel en een andere ploeg voor het dak. Ze hebben alles netjes uitgevoerd zoals het afgesproken was en zoals het ook in de offerte stond omschreven.”

Bekijk het 'voor- en na' filmpje